Godzina lekcyjna
|
Zadanie do wykonania
|
Zespół
|
1
|
Zapoznanie z
działaniem WebQuestu
|
wszyscy
|
2
|
Zapoznanie z
problematyką zadania "Osiedlowe odpady"
|
wszyscy
|
3
|
Zapisanie
dokładnego tytułu projektu;
Odszukanie w
zasobach Internetu informacji o osiedlu
|
zespół 1
|
Wskazanie typu
zabudowy wraz z uzasadnieniem wyboru
|
zespół 2
|
|
Wybór firmy
wywozowej (nazwa, kontakt)
|
zespół 3
|
|
4 - 5
|
Określenie
przeznaczenia (funkcji osiedla);
sporządzenie planu
osiedla;
wskazanie
orientacyjnej liczby domów i mieszkańców
|
zespół 1
|
Określenie składu
morfologicznego
Przyjęcie
objętościowego wskaźnika nagromadzenia
|
zespół 2
|
|
Określenie zasad
obliczania częstotliwości wywozu odpadów zmieszanych, suchych i wielkogabarytowych
|
zespół 3
|
|
6 - 7
|
wskazanie
lokalizacji altanek na odpady
|
zespół 1
|
Obliczenie
orientacyjnej ilości odpadów suchych, zmieszanych i wielkogabarytowych
|
zespół 2
|
|
Obliczenie
częstotliwości wywozu odpadów suchych, zmieszanych i wielkogabarytowych
|
zespół
3
|
|
8
|
Prace nad
prezentacją
|
zespół 1
|
Prace nad
prezentacją
|
zespół 2
|
|
Podanie
wykorzystanych źródeł informacji;
Podanie danych o
autorach wraz z terminem jego realizacji
|
zespół 3
|
|
9 - 10
|
Prace nad
prezentacją
|
zespół 1
|
Prace nad
prezentacją
|
zespół 2
|
|
Prace nad
prezentacją
|
zespół 3
|
|
11 - 12
|
Ocena zadania
|
wszyscy
|
13 -14
|
Omówienie efektów
wykonanego zadania
|
wszyscy
|
Harmonogram
Subskrybuj:
Posty (Atom)